ارتقاء سیستم الکتریکی: Innvolt می گوید چرا باید این کار را انجام داد!

۵ بازديد
آیا تا به حال در مورد ارتقاء سیستم الکتریکی چیزی شنیده اید؟ این سرویس شامل نوسازی یا تغییر چارچوب ساختمان مسکونی یا تجاری است. یعنی برای قطعات جدیدتر و به روزتر. این می تواند مزایایی مانند تضمین امنیت بیشتر برای ساختمان و بازدیدکنندگان ایجاد کند. از این نظر ما این مقاله را آماده کردیم. در اینجا، Innvolt Panels دلایل به روز رسانی را بیان می کند. وارسی! ارتقای سیستم برق چیست؟ابتدا بیایید بفهمیم که ارتقای سیستم الکتریکی چیست. این سرویس چیزی نیست جز تعویض تجهیزات معیوب یا ناکارآمد برای قطعات مدرن تر و عملکرد بهتر. این شامل بازبینی، نگهداری و مبادله است، فرآیندی که در صورت لزوم رخ می دهد. گاهی اوقات ممکن است هنوز نیاز به اصلاح کامل سیستم باشد. بنابراین، مزاحمت کمتری برای ساکنان ساختمان ایجاد می کند. چه زمانی اجرا کنیم؟با وجود اهمیت آن، زمان مشخصی برای به روز رسانی سیستم برق وجود ندارد. از این گذشته ، از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که در زمان های مختلف ممکن است نقص داشته باشد. بنابراین، برای اینکه بدانیم چه زمانی نیاز به درخواست سرویس است، باید بر عملکرد سیستم نظارت و دائماً نظارت شود. 4 دلیل برای ارتقای سیستم برقحال بیایید دلایل به روز رسانی سیستم برق را درک کنیم. با مطالب زیر به خواندن ادامه دهید!

 1- بهبود کارایی سیستمیکی از دلایل اصلی برای انجام ارتقاء سیستم الکتریکی افزایش راندمان است. قطعات یا سیستم های کاملا قدیمی یا معیوب، در طول زمان می توانند نتیجه کمتری را ایجاد کنند. به عنوان مثال، یک کولر گازی قدیمی ممکن است با گذشت زمان از قدرت آن کاسته شود و خنک شدن محیط بیشتر طول بکشد. علاوه بر این، کیفیت پایین عملیات و مراحل نگهداری نیز می تواند باعث این امر شود. بنابراین، به روز رسانی جایگزینی برای به دست آوردن نتیجه رضایت بخش تر از سیستم است. 2- کاهش هزینه هایک سیستم پانل الکتریکی ارتقا یافته می تواند مزایای بیشتری را ارائه دهد. در میان آنها کاهش هزینه ها را می یابیم. از آنجایی که سیستم با قدرت کامل کار می کند، بدون کاهش راندمان، نیاز به توان و انرژی کمتری نسبت به یک سیستم قدیمی دارد، صرفه جویی وجود دارد. در ساختمان های تجاری به 15 تا 20 درصد می رسند. علاوه بر این، یک سیستم به روز، با قطعات جدید و سالم، به تعمیر و نگهداری کمتری نیز نیاز دارد. از این گذشته ، موارد ضروری جدید و تغییر یافته خواهند بود! 
3- امنیت بیشتر را تضمین کنیدهمچنین می توانیم به عنوان دلیلی برای به روز رسانی سیستم برق بیشترین تضمین ایمنی برای نصب را ذکر کنیم. این اتفاق می افتد که در جایی که تاسیسات الکتریکی قبلاً منسوخ شده است، پاسخ مناسبی به تقاضا وجود ندارد. این می تواند باعث شود سیستم بیش از حد تقاضا شود و خطرات حوادث مانند اتصال کوتاه را ایجاد کند. اما با نوسازی و تعویض قطعات بد، معیوب یا آسیب دیده، این تغییر می کند. امنیت بیشتری وجود دارد! 4- ساختمان را با خواسته های جدید تطبیق دهیدیکی دیگر از دلایلی که منجر به نیاز به ارتقاء سیستم یک ساختمان یا خانه می شود، تقاضای برق جدید است. چند سال پیش تعداد وسایل مورد استفاده برای هر نفر کمتر از امروز بود. در حال حاضر میانگین مصرف بسیار بالاتر است. به این ترتیب، برای رسیدگی و عدم ایجاد حادثه، تطبیق برق با وسایل جدید مهم است. در غیر این صورت، نصب ممکن است نتواند قدرت مورد نیاز را تحمل کند. جالب است مراقب باشید که از سوختگی و آتش سوزی جلوگیری کنید! پنل های Innvolt: راه حل شما برای تابلوهای برق!فکر می کنید باید سیستم برق ساختمان خود را ارتقا دهید؟ Innvolt Panels به شما کمک می کند! ما یک شرکت تابلو برق و تابلوهای TTA هستیم. ما کیفیت در نصب و همچنین کیفیت و ایمنی در مواد مورد استفاده و تست های انجام شده را تضمین می کنیم. ما از تمام استانداردهای مهم ABNT برای کارایی سیستم پیروی می کنیم.

برای طراحی و مونتاژ تابلو خازنی، چنج اور، توزیع، پی ال سی، اینورتر، سی ان سی به سایت های زیر رجوع کنید
https://mokhtari-elect.ir/ 
https://www.prairielectric.com/
https://www.ecpowersystems.com/

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.